Regulamin
Poniższy regulamin został zaktualizowany dnia 8.02.2022 i będzie obowiązywał od 11.02.2022
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
KONTAKT ZE SKLEPEM
Adres Sprzedawcy: Legionów 75 kod pocztowy 91-070 Łódź
Adres e-mail Sprzedawcy: bernard.koczan@o2.pl lub sklep@roco-pokrowce.pl
Numer telefonu Sprzedawcy: 60217019 lub 515291302
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: mBank 57114020040000390274996515
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 8:00 – 20:00
Warunki dokonywania zakupów
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności i sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia zamieszczony na stronie internetowej sklepu. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych. Zamówienia można przesyłać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu lub dokonać ich telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. +48 515291302. Formularze nieprawidłowo wypełnione nie stanowią zamówienia i nie będą realizowane.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę „ROCO-POKROWCE.PL” danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883.
Realizacja zakupów
Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i szyte dopiero po złożeniu zamówienia przez stronę dokonującą zakupu
Realizacja zamówienia następuje w ciągu 4 dni roboczych, jednakże w wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia czasu wysyłki, o których klient zostanie powiadomiony e-mailem lub telefonicznie.
Wszystkie ceny nowych produktów podawane w sklepie www.roco-pokrowce.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. W każdej paczce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (paragon lub faktura) lub/i jest on dosyłany na skrzynkę elektroniczną klienta. Zdjęcia produktów zamieszczonych w sklepie internetowym mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wizerunku artykułu znajdującego się w sprzedaży z uwagi na różnice wynikające z innego oświetlenia oraz innych ustawień monitora
FORMY PŁATNOŚCI
Kupujący ma 3 formy płatności do wyboru przelew, pobranie lub odbiór osobisty i płatność na miejscu w firmie
GWARANCJA
Na nasze produkty dajemy gwarancję 24 miesięcy
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, a w szczególności powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z przeznaczeniem) oraz wskutek naturalnego zużycia materiału. Dotyczy to między innym uszkodzeń materiału przez ostre elementy.
REKLAMACJA Z TYTUŁU GWARANCJI
Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli www.pokrowce-roco.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny .
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Kupujący. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany na koszt sklepu, jeżeli reklamacja nie zostanie uznana - klient ponosi koszty wysyłki w obie strony. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Aby dokonać reklamacji należy spakować pokrowce do paczki wraz z dowodem zakupu (np. potwierdzenie przelewu/paragon/faktura) oraz wypisaną na kartce informacją, czego dotyczy reklamacja wraz z numerem kontaktowym, pod który pracownik będzie mógł zadzwonić w razie dalszych pytań.
Pokrowce powinny zostać spakowane tak, aby w trakcie transportu nie zostały uszkodzone. Pokrowce wraz z dowodem zakupu oraz informacją, czego dotyczy reklamacja, należy odesłać na adres firmy PPHU ROCO (ul. Legionów 75, 91-070 Łódź)
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni.
Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
RĘKOJMIA
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeśli towar jest wadliwy (wada fizyczna i prawna)
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
Konsument ma prawo składając reklamację z tytułu rękojmi do zażądania wymianu towaru na nowy, naprawy towaru, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna
Mamy prawo odmówić spełnienia żądania naprawy lub wymiany towaru jeśli byłoby to niemożliwe do zrealizowania lub wymagałaby nadmiernych kosztów
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Kupujący. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany na koszt sklepu, jeżeli reklamacja nie zostanie uznana - klient ponosi koszty wysyłki w obie strony. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Aby dokonać reklamacji należy spakować pokrowce do paczki wraz z dowodem zakupu (np. potwierdzenie przelewu/paragon/faktura) oraz wypisaną na kartce informacją, czego dotyczy reklamacja wraz z numerem kontaktowym, pod który pracownik będzie mógł zadzwonić w razie dalszych pytań.
Pokrowce powinny zostać spakowane tak, aby w trakcie transportu nie zostały uszkodzone. Pokrowce wraz z dowodem zakupu oraz informacją, czego dotyczy reklamacja, należy odesłać na adres firmy PPHU ROCO (ul. Legionów 75, 91-070 Łódź)
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni.
Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROT
Konsument ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania i odstąpić od umowy o ile towar zakupiony był poza lokalem przedsiębiorstwa.
Art. 38. [Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy]
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
Zwrotów zakupionych w naszym lokalu nie przyjmujemy.
Po upłynięciu 14 dni od otrzymania towaru przez Konsumenta, zwrotów towaru nie przyjmujemy
Zgodnie z ar. 22 Kodeksu Cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną, osoba biorąca fakturę VAT straci status konsumenta i osoby fizycznej tym samym tracąc możliwość zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14dni. Nie dotyczy to jednak osoby biorącej fakturę na działalność jednoosobową, dla której zakup nie ma charakteru zawodowego. (O charakterze zawodowym decyduje przedmiot wykonywanej działalności gospodarczej widniejący w CEIDG)
Aby dokonać zwrotu należy spakować pokrowce do paczki wraz z dowodem zakupu (np. potwierdzenie przelewu/paragon/faktura).
Pokrowce powinny zostać spakowane tak, aby w trakcie transportu nie zostały uszkodzone.
Pokrowce wraz z dowodem zakupu należy odesłać na adres firmy PPHU ROCO (ul. Legionów 75, 91-070 Łódź)
Koszty przesyłki zostaną zwrócone wraz z pieniędzmi za przedmiot wysokości równą najtańszej przesyłce w ofercie. Należna kwota zostanie zwrócona po otrzymaniu i sprawdzeniu zawartości przesyłki w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto podane przez kupującego.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania zwrotu niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni.
Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania zwrotu terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
PRZYKŁADOWY FORMULARZ ZWROTU ZNAJDUJE SIĘ NA KOŃCU REGULAMINU
Zasady wysyłki i zamówionego towaru
Dostawy są realizowane w ciągu 4 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską.
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień, dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
REGULACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest PPHU ROCO.
Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
W trakcie kontaktu z naszą firmą poprzez stronę internetową, telefon, pocztę mailową przekazujesz nam swoje dane osobowe, m.in. imię, nazwisko, adres email, telefon.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówień i umowy zakupu towaru i nie będą udostępniane innym odbiorcom.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy, ·posiada Pani/Pan prawo do:
żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia skargi do organu nadzorczego,
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 24 miesiące celem realizacji umowy i rękojmi.
Powierzenie przetwarzania danych
Administrator może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom współpracującym z Administrator, w zakresie niezbędnym dla realizacji transakcji to jest na przykład w celu przygotowania zamówionego przez ciebie towaru oraz dostarczania przesyłek i realizacji płatności.
Dane osobowe Użytkowników, poza celami wskazanymi w niniejszej Polityce Prywatności nie będą w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, w tym w szczególności nie będą przekazywane innym podmiotom, w celu przesyłania materiałów marketingowych osób trzecich.
Dane osobowe Użytkowników nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY
DATA……..……....... MIEJSCOWOŚĆ……..…….......
DANE ZAMAWIAJĄCEGO:
IMIE I NAZWISKO ……..……..……..……..……..……..………...............................................................
ADRES ZAMIESZKANIA ……..……..……..……..……..……..................................................................
EMAIL……..……..……..……..……..……..……..………………................................................................
TELEFON……..……..……..……..……..……..……..…………...................................................................
NINIEJSZYM INFORMUJĘ O ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY NASTĘPUJĄCYCH RZECZY:
POKROWCE DO (MODEL AUTA I ROCZNIK) …………………………………………………………………………………………………………………………………………
NUMER ZAMÓWIENIA LUB DATA ZAKUPU: …………………………………..…………………………………..
NUMER KONTA BANKOWEGO NA JAKI MA ZOSTAĆ DOKONANY ZWROT:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
PODPIS ZAMAWIAJĄCEGO:
…………………………………..…………………………………..
Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony powyższy formularz oraz otrzymany dowód zakupu. prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. jednocześnie przypominamy iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem